Att ha en bra dag

0kommentarer

Åkte hem till pappa i förmiddags istället för igår kväll, då kvällen spenderades i soffan med ångest. Idag har jag däremot mått mycket bättre och jag har haft fullt upp hela dagen. Vilket var länge sen det hände.

Åkte först hem till farmor och farfar där jag åt lunch och snacka bort några timmar. Sedan gick jag vidare hem till mina bästa kompis förra hem, då hon flytta hemifrån igår och blev sambo med sin pojkvän. :) Dem har skaffat sig en jätte fin lägenhet som vi åkte hem till så jag skulle få kolla in den. Efter det tog jag bussen hem till min mamma och hennes pojkvän som bor i en annan stad, nära pappa, och fick god middag och efterrätt. Det var jätte trevligt speciellt eftersom det var alldeles för länge sen jag hälsa på.

På fredag kommer dem hem till mig för att hjälpa till att fixa lite i lägenheten, äta middag och sen stannar dom över natten för dagen efter åker jag och mamma på bussresa till Ullared. :) Ska bli kul, behöver verkligen försöka komma igång med mitt liv igen! Men känns som idag var ett steg framåt. Från att spendera två veckor själv i min lägenhet till att träffa massa människor idag känns bra.

Efter middagen åkte jag hem till pappa för att se en film och äta godis var min tanke. Men då kom min kära bror hem från en två dagars kryssning så det blev lite snack istället och sedan titta vi på några avsnitt av karatefylla. Hahha dom var riktigt kul och måste fortsätta titta på avsnitten imorgon eller rättare sagt idag för klockan är visst fyra.. Borde verkligen försöka sova nu, om några timmar ska jag vara hos mormor och morfar för att äta lunch innan jag tar tåget hem igen. :)

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]