Att ha en fortsatt bra helg

0kommentarer

Efter att sovit två timmar gick jag upp imorse och åt frukost med pappa innnan han åkte till jobbet. Efter det låg jag några timmar och slappa innan jag tog med min kära bror och och gick för att äta 1:a advent lunch hemma hos mormor och morfar. Det blev potatis, kött och en helt gudomlig sås som min moster laga, älska den och ville ta en sked för att äta direkt ur skålen.

Känns bra att jag har ätit ordentligt den här helgen efter två veckor med bara rostade mackor, knäckebröd och clementiner eftersom jag inte haft någon matlust. Nu ska jag forsöka fortsätta äta för magen blir helt förstörd annars.

Fick sedan skjuts av morfar och mormor tillbaka hem, dom är de bästa morföräldrarna
man kan ha! <3

Nu ska jag göra lite te och sätta på en film tror jag. :)
Hoppas ni har haft en bra första advent? Jag älskar julen, den är så mysig!

"När första ljuset brinner står julens dörr på glänt,
och alla människor glädjas att fira få advent."

 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]