Att ha fikabesök en tisdagkväll

0kommentarer

Igår gjorde jag inget som stod på min lista men städningen blev gjord idag och jag var iväg till skolan, eller salen bredvid skolan, för att lämna pengar till Lisa. Hon och en annan tjej ordnar resan till Ullared jag och mamma ska åka på. :)

Det gick ganska bra att åka till skolan, ingen ångestattack men börja få ångest så fort jag hade bestämt mig för att gå dit. Cykla en annan väg för att försöka "lura" mig själv. Gick väl sådär, kändes som jag skulle börja gråta och hjärtat ville hoppa ur kroppen men kom dit i alla fall..

På eftermiddagen kom bästa Veronica hit och fika, det var jätte mysigt och välbehövligt. Bara prata och prata kunde inte sluta. Kanske borde försöka börja umgås mer med mina vänner. ;)

Tack vännen för en mysig kväll! :)


Köpte en adventljusstake och nytt gott te idag :)

Allt som allt har jag haft en bra dag och har fått ny energi efter Veronicas besök.

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]