Att skratta när man mår dåligt

0kommentarer

Kom inte iväg till skolan idag heller, känns inte bra att ha varit borta en hel vecka till. Jag missar inte bara massor av skolarbete utan också att hänga med på vad som händer med alla kompisar, skvaller, filmkvällar eller som igår var det Ladie's night ute på stan och jag missa det som allting annat.. 

En klasskompis skicka ett sms imorse för att kolla hur det var med mig, tänkte först skriva bra men då skulle jag ju vara iskolan. Istället blev svaret sådär. Hon skicka tillbaka att jag kan säga till om jag behöver något sällskap och skulle gärna vilja säga ja tack men kan inte. Jag vill inte vara en börda för någon eller slänga över alla mina skit tankar på någon annan. Och just nu verkar jag inte kunna tänka på något positivt att säga om nåt. Därför har jag, som kvinnan från socialtjänsten sa, isolerat mig. Känner att jag inte kan ge något därför är det lättare att sitta här hemma själv där jag inte behöver försöka. Har jag gett upp? Hoppas inte det. 

För att få mig på bättre humör har jag suttit i flera timmar och tittat på Friends bloppers på youtube, Friends är verkligen min absolut favorit serie. Hur många gånger jag än ser ett avsnitt skrattar jag alltid åt samma skämt. Friends får mig alltid på bättre humör, det får mig alltid att skratta, ibland att gråta och ofta får det mig att skratta tills jag gråter! <3 

Nu ska jag göra mig iordning och äta frukost. Funderar på att åka hem till pappa över helgen men har inte bestämt mig än. Men vill gärna gå och se Breaking dawn på bio så det lutar mest åt att åka. :)

"Rachel: Hey, you guys wanna go see a movie?
Ross: Yeah, sure.
Rachel: How about you, Phoebe?
Phoebe: No, thanks, I've already seen one. "

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]