Att inte ha en städdag

0kommentarer

Onsdag idag fick jag se i kalendern, kan ju vara bra och veta dagarna.. Om precis en vecka börjar jag plugga historia på komvux och hoppas att jag får besked om fler kurser snart!
 
Tanken var att jag skulle städa idag innan mamma dyker upp men har inte ens kommit in i duschen än. Det är mycket skönare att bara ligga i mina myskläder och läsa. Men får bli dusch, kaffe och sedan fusk städa lite. Vilket innebär att jag plockar iordning lite (det värsta), bäddar sängarna och sätter igång diskmaskinen. :P
 
"Ett rent skrivbord är ett tecken på en stökig byrålåda."
  

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]