Att spendera kvällen med familjen

0kommentarer

Eftermiddagen spenderades med mamma, moster och morföräldrar med mat och fika. Min moster hjälpte mig med komvux och csnsaker, Vi ska ha sällskap till terminstarten på måndag så det känns skönt, hatar att gå själv när jag inte har en aning om vart jag ska! Medan vi hälsade på hemma hos mormor så hjälpte Anders min morbror att tapetsera hans nya lägenhet, efter det följde jag med ner till pizzerian för att äta lite till och snacka bort tid. :)

 

Kändes jätte bra att faktiskt umgås med människor igen, skönt! Ska försöka att inte stänga in mig i lägenheten nu. Augustifestivalen började idag och imorgon är det rix fm så hoppas att jag har energin och viljan att gå dit, träffa männiksor, shoppa, dansa och kanske dricka lite.. Får se hur det blir ;)

 

"Ta ett djupt andetag, plocka upp dig själv, damma av dig, och börja om på nytt." ~ Frank Sinatra

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]