Att ha en slödag

0kommentarer

Idag har jag gjort absolut ingenting, ialla fall inget vettigt. Jag har inte ens duschat och gjort mig iordning utan gått runt i mysbyxor hela dagen. Men funderar på att åka ner till stan och köpa hem lite middag så får jag lite frisk luft den här dagen ocks, fast får se hur jag gör känner mig rätt så lat. Och pebgarna måste sparas till julklappar och London resan. Det är bara 19 dagar kvar tills vi är påväg till flygplatsen så här dags. LÄNGTAR! <3
 
Har precis börjat läsa en ny bok som jag beställde från cdon för några veckor sedan, läser författarens blogg ibland och blev jättenyfiken på hennes böcker. Hon skriver romance och jag visste inte riktigt vad den genren var riktigt, om jag tänker efter vet jag nog inte det fortfarande men håller på att lära mig. :P
Boken jag läser är skriven av Simona Ahrnstedt och heter Överenskommelser och det är Ahrnstedts debutroman. Jag har precis börjat läsa den så har inte kommit in i boken än men hoppas och tror att den kommer vara lika bra som den verkar.
 
Nu ska jag göra mig en latte och sätta mig med boken, får se hur det blir med maten men om jag känner mig själv rätt så kommer det antagligen bli något lättlagat här hemma istället för en resa till stan. Hatar att gå ut när det är kallt och mörkt ute..
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]