Att leta presenter

0kommentarer

Är på stan och köper saker tills ikväll när vi ska ha myskväll hemma hos Millan :) Letade efter ett vin i en evighet då det kändes som alla halvtorra viner hade smak av honung, efter jag och Millan delade på det äckligaste vinet nånsin förra veckan som var jättesött och honungsaktigt håller jag mig borta från det! Hittade iaf ett som jag hoppas kommer vara gott. :)

Har köpt present till min moster också, vi ska fira hennes 25-årsdag på lördag. Längtar, äta god mat och umgås med familjen men hoppas att jag kanske hinner gå ut med vänner också under kvällen. Får se vad som händer.

Nu sitter jag på espressohouse med en vanilla latte och boken som måste läsas till svenska kursen. :)






Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]