Att tänka för mycket

0kommentarer

Varför blir det jobbigt och man mår dåligt när någon påpekar att du är dålig på något. Sådana saker som du faktiskt vet och själv tar upp och kritiserar men sedan blir du ledsen när du får veta att du har rätt. Du är faktiskt dålig på det.. Usch jobbigt!

Ändå vet ju min förnuftiga del av hjärnan att man inte kan vara bra på allt och att det är bra med kritik för då kan man förbättra sig. Min känsliga del av hjärnan som varken har självkänsla eller självförtroende håller inte med utan "skriker" ut att jag är misslyckad och borde ge upp för du blir inte bättre än så här.

Blev ett rörigt inlägg men behövde skriva av mig lite, nu får det bli sömn så kanske jag ser lite mer positivt på mig själv och livet imorgon.

"Efter regn kommer solsken."

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]