Att vilja sova

0kommentarer

Vaknade såklart innan klockan sex idag när jag har sovmorgon, väldigt irriterande. Har försökt göra om min header på sidan i ungefär två timmar och är fortfarande inte nöjd men ger nu upp för denna gång. Jag och datorer är inte den bästa kombinationen så att sitta för länge med något jag inte kan gör mig lite mycket frustrerad. Man borde tycka att det skulle ha blivit bättre när jag följer instruktioner men men får göra om det en annan dag.
 
Nu står frukost och sedan en promenad i skogen på schemat innan jag ska åka upp till pappa som ligger inlagd på sjukhuset, han behöver lite kläder. Har mattelektion i eftermiddag också så måste försöka vara lite snabbare än vad jag brukar. :P  
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]