I min brevlåda #1: Oktober

0kommentarer

Tänkte att jag skulle visa några av mina nyköpta böcker, eller de som jag köpte i början av oktober. Det här de som jag köpte från cdon, får bli ett eget inlägg för dem begagnade böckerna och dem som jag har köpt nu i november. :) Har köpt alldeles för mycket böcker på senaste tiden så nu har jag köpstopp ett tag, förutom när jag åker till London då får jag köpa i alla fall en bok men får se om fler kommer följa med hem. Det skulle ju inte förvåna mig. :P
 
                              
 
Högst upp från vänster:
 
- The golden lily av Richelle Mead:
Deltvå i serien Bloodlines som är en fortsättning av serien Vampire academy med en ny huvudperson men gamla karaktärer som dyker upp. Vilket jag tycker är jättekul då jag älskade vampire academy serien och slukade alla böcker under sommaren 2011.
 
- Bitten av Kelley Armstrong:
Första delen i en serie som heter Women of the Otherworld, har inte börjat läsa den här boken än men har läst en annan serie av Kelley Armstrong som jag gillade så hoppas på att den här är lika bra.
 
- Fifty shades of grey av E.L James:
Har inte börjat läsa den här boken heller än men har hört både gott och ont om den så undrar om jag kommer gilla den och köpa resten av böckerna?
 
- A kiss in time av Alex Flinn:
Gillade boken och blev nyfiken på resten av Alex Flinns böcker så dem står på min önskelista till Tomten i år. ;)
 
- Delirium av Lauren Oliver:
Första delen i en triologi och gillade första boken så ska absolut köpa de två andra.
 
 - Before I forget av Melissa Hill:
Sist men inte minst efter alla fantasy böcker av olika slag blev det också en chick lit bok, har inte läst några böcker av Melissa Hill men ser fram emot att läsa min första.
 
Inlägget med mina andra "nygamla" böcker kommer en annan dag.
 
 
 
 
Alex Flinn, E.L James, Kelley Armstrong, Lauren Oliver, Melissa Hill, Richelle Mead, cdon.se,

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]