Att älska dagen

0kommentarer

Har ännu en gång haft ett litet uppehåll i mitt så kallade bloggande men ska försöka bli bättre. :) Igår hade jag en mysig dag med Millan, vi köpte med mat hem till henne och drack vin och såg på Magic Mike. Älskade den filmen och jag och Millan kom fram till att vi ska öppna en strippklubb här i Norrköping. Och helst ska våra strippor se ut som Channing Tatum tack ;) Kvällen avslutades med att vi bokade flygbiljetter till London! ♡

Så nu har extra mycket energi till att plugga, ska till skolan om en timme sedan vidare hem till mamma. Vi ska hyra film och äta gott ikväll.

Ska försöka hinna skriva om böckerna jag har läst imorgon, nu blir det lunch innan jag måste åka.

- London baby, Joey (Friends)

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]