Att inte ha koll

0kommentarer

Lördag idag och jag har en veckas höstlov framför mig. Måste spendera mesta tiden av veckan att plugga men kan planera själv när jag ska göra vad, vilket betyder en veckas sovmorgon. :P

Efter min sega start och en språngmarsch till spårvagnen kom jag iväg till skolan i torsdags, vilket var bra för vi tränade på att stå framför klassen och prata under svenskalektionen. Vi ska hålla tal efter lovet och många av oss är nervösa för att stå där framme med allas blickar på sig. Jag är definitivt en av dem men det kändes rätt bra i torsdags ändå, får se hur det går när jag ska hålla tal. :/

Efter svenskalektionen hade jag en timmes lunch innan min mattelektion jag trodde jag skulle ha.. Visade sig att lektionen var inställd för vi skulle ha tre timmars prov kl två istället. Bra som jag är hade jag missat det totalt och var inte ens säker på vad provet skulle handla om, funderade att gå hem men stannade kvar och försökte. Glad att jag gjorde det för kändes som jag klarade att få ett godkänt iaf. Hoppas! :)

Så kan det gå när man inte håller koll på saker. Men det positiva var att jag inte behövde gå i dagar med nervositet i kroppen, behövde bara vara nervös i två timmar men då var jag för stressad att jag inte hann tänka så mycket ändå. :P

Nu ska jag äta en sen frukost sedan ska jag sätta mig och skriva ett bokinlägg som jag tänkt göra idagar nu...

"You may be disappointed if you fail, but you are doomed if you don't try." -Beverly Sills

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]