Att inte ha skrivit på länge.. igen

0kommentarer

Hellu. Länge sedan jag skrev, blir alltid att jag vill skriva av mig när jag mår dåligt och just nu är jag i en sådan period. Men eftersom jag också bestämt mig för att inte bara skriva deppiga inlägg och negativa tankar ska jag börja skriva lite om mitt största intresse som är BÖCKER. Känner mig alltid lika lycklig när jag går där med min påse som innehåller nyinköpta böcker eller när jag sitter i timmar och letar vilka böcker jag helst vill ha just nu och sedan klickar hem dem från cdon eller dylikt, :) Får bli ett eget inlägg om hur jag har tänkt med min skriving om böckerna och läsning om en liten stund.

"Ett hem utan böcker är som en kropp utan själ."- Marcus Tullius Cicero

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]