Att spenderat dagen med skolböckerna

0kommentarer

Tisdag idag, vilket betyder inga lektioner för mig men däremot massor av uppgifter att göra i distanskurserna. Så har suttit och läst om amerikanska revolutionen i några timmar och ska nu skriva min analys om detta. Känner att det tar väldigt mycket längre tid att göra uppgifter än vad jag vill! Vet inte om det är pga att jag är osäker på om jag gör saker rätt hela tiden eller om det "ska" ta så lång tid?
Det är ganska kul att plugga men det är rätt segt. :P

Farmor och farfar är här och hälsar på och hjälper pappa och mig att packa upp alla våra kartonger som fortfarande är kvar sedan flytten förra veckan. Ska ta tag i mitt rum snart men får nog bli på torsdag eftersom jag har en del skolarbete att göra klart. :)





Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]