Att tappa balansen

0kommentarer

En dag man får luras och jag har inte sagt eller gjort ett enda april skämt, dåligt när man väl har chansen att få vara lite kreativ. Men men får tänka ut något till nästa år. ;) Förmiddagen var jag och Millan på ett träningspass, det var mycket träning för just mage och rygg och det behövs för min del! Var också balansövningar och jag kan tydligen inte stå på ett ben eller göra flera saker samtidigt.. Haha det känns rätt kul när jag tappar bort mig i rörelserna så tillslut försöker jag göra allt på en gång = armar och ben överallt. :D Har också börjat läsa första boken av månadens tema och det blev Matched av Ally Condie. Jag har kommit ungefär halvvägs i den och än så länge är den ganska långtråkig men hoppas att det ska hända mer snart och att historien får lite fart.

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]