Att ha en första

0kommentarer

Har bott i mammas mysiga etta sedan i lördgas och tänkte stanna tills imorgon, så himla skönt att bara vara. Läser, ser på tv och surfar runt på datorn, idag ska jag baka och plugga men gör det när jag känner för det. :) Har träffat mamma också och det var länge sedan vi sågs så här ofta, har saknat det! <3

Var på biblioteket igår och lånade böcker, fick hejda mig för ville ta hem alldeles för många. Men blev några olika titlar iallafall och håller just nu på att läsa mitt första seriealbum. Det blev ett klassiskt seriealbum Jane Eyre och älskar bilderna, dem är helt underbara.

Har inte läst boken Jane Eyre än men nu är jag ännu mer sugen att läsa Charlotte Brontës klassiker, får nog leta fram den bland mina böcker. Frågan är om jag ska läsa den på engelska eller svenska, språket kanske blir jättesvårt på engelska?



Visst är den fin?! :D

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]