Att spendera för mycket

0kommentarer

Jag vet tydligen inte vad köpstopp är för gick in på myrorna idag och kom ut med fem nya böcker, igen.. Får panik på mig själv men shoppar när jag mår dåligt, som om mina tankar och känslor ska försvinna av att få ställa nya böcker i min bokhylla.

Efter min shopping åkte jag hem en stund men nu är jag hemma hos Tiina och mina fina bröder. Victor ringde igår och frågade om jag hade tid för alla hjärtans dag fika för gullungen hade bakat en tårta. Men jag hann tyvärr inte så fick komma idag och äta tårta som var sparad, Victor tänker på sin syster han. <3

Rasmus har fotat med min telefon, sitt så här.. Nej så här, upp med handen. Haha direktiven var många, en blivande fotograf? ;)



Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]