Att träffa familjen

0kommentarer

Två dagar i skolan har jag klarar av den här veckan, skönt. Imorgon är det fredag och har bara en lektion så den ska jag gå på för håller på med ett grupparbete som jag inte vill missa. :) Tillbringade några timmar med mormor o morfar idag, de flyger till Gran Canaria imorgon där min bror numera arbetar som kock, så passade på att säga hej då. Vill också åka till värmen men får istället spendera dagarna med mina skolböcker.. Roligare kan man ha fast måste ju plugga så jag kan fortsätta att studera eller jobba senare. Måste försöka tänka på framtiden.
 
Varför ska det vara så svårt att komma på vad du vill göra med livet? Studera eller jobba? Sverige eller utomlands? Studera vad? Jobba som vad? Möjligheterna är många och jag har inte en aning vad jag vill.
 
Andas.. Ta en dag i taget.

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]