I min brevlåda #4

0kommentarer

Som sagt har jag inte lyckats sluta köpa böcker den här månaden heller så tänkte visa några av titlarna som är nya i min bokhylla. :)
 
Från adlibris
 
Wuthering Heights av Emily Brontë,
det är en couture classics edition eller nåt sånt och jag vil ha Jane Eyre i samma stil.
 
Pandemonium av Lauren Oliver,
del två i delirium jag råkade köpa pocket istället för häftad som min delirium är så blev lite sur när jag märkte det. Hatar att delarna inte passar ihop, får rätta till det någon gång i framtiden.
 
Hex Hall av Rachel Hawkins,
del ett i Hex Hall serien ser fram emot att läsa den här men får bli senare i vår tror jag. :)
 
Betvingade av Simona Ahrnstedt,
det här är min nya favorit för älskade Ahrnstedts första bok Överenskommelser 
och längtar efter att läsa Betvingade.
 
Från myrorna:
 
Sandmannen av Lars Kepler,
del fyra i Joona Linna serien.
 
Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson,
Har sett filmerna så vill läsa böckerna.
 
Da Vinci koden och Änglar och demoner av Dan Brown,
Har inte läst något av Dan Brown så det ska bli spännande att läsa de här.
 
Det blev några böcker i februari också och några fler kommer det bli under bokrean. Tre dagar kvar och sedan börjar den, har förhandsbokat några böcker från aldibris och ICA Maxi.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]