Månadsrapport: Januari 2013

0kommentarer

I Januari blev det inte lika många böcker lästa som jag hade tänkt men läslusten jag kände i början av månaden försvann, hoppas på att den kommer åter nu i februari.  
 
Läst Januari 2013:
1. 2nd Chance - James Patterson
2. The Charm Bracelet - Melissa Hill
3. A Wedding to die for - Leann Sweeney
4. Dead giveaway - Leann Sweeney
5. Shoot from the lip - Leann Sweeney
6. Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews - Luisa Plaja
 
Totalt antal lästa böcker: 6
Svenska böcker: 1
Engelska böcker: 5
Antal e-böcker: 4
Månadens bästa: The Charm Bracelet av Melissa Hill
Månadens sämsta: Ingen
Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: 0
 
Nästa månad: Tänkte ha ett tema den här månaden men får se vad det blir för något, eftersom jag inte ska köpa nya böcker ska jag se vad jag kan hitta på med alla mina olästa böcker som står i bokhyllan. Får bli ett eget inlägg för det senare idag.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]