Tema: Februari

0kommentarer

Som sagt så vill jag ha ett lästema den här månaden och efter att jag tittade igenom mina böcker bestämde jag mig för att det får bli en månad då jag ska börja läsa första boken av olika serier/ trilogier.
 
 
Hypnotisören - Lars Kepler
The Hunger Games - Suzanne Collins
Fifty Shades of Grey - E.L James
Svinajakten - Anna Bovaller
 
Böckerna ligger inte i någon speciell ordning utan får se vilken jag läser först, Fifty shades of Grey läser jag redan i så den ska jag försöka läsa klart den här veckan. Har läst i den boken länge nu men det kommer hela tiden andra spännande böcker i vägen.
Men nu ska jag vara duktig och läsa klart den. :P 
 
Det fick bara bli fyra böcker som ingår i temat men läser andra böcker samtidigt och ska läsa någon roman, som inte är vald än, i svenska kursen. Nu hoppas jag på en bra månad både med läsningen och med allt skolarbete.  
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]