Tema: Mars

0kommentarer

Temat för mars fick bli varulvar då jag har många spännande böcker som jag vill läsa. :)
 
Bitten - Kelley Armstrong
Sisters red - Jackson Pearce
Nightshade - Andrea Cremer
Själlös - Gail Carriger
Twilight- Stephenie Meyer
 
Älskar böckerna de är så fina och längtar efter att få läsa dem alla men ska börja med Nightshade imorgon. Ska också läsa The host av Stephenie Meyer och Safe haven av Nicholas Sparks den här månaden, det är två böcker som har biopremiär nu i mars och i början av april. Läste The host för några år sedan men vill friska upp minnet och safe haven började jag läsa fast slutade. Kommer inte ihåg varför nu för det är en väldigt bra bok och jag älskar Nicholas Sparks. Jag hoppas och tror att det här kommer bli en bra läsmånad! :)

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]