Att älska böcker

0kommentarer

Har suttit de senaste timmarna på internet och kollat på böcker jag skulle vilja läsa och köpa. Älskar böcker och blir glad av att köpa nya att ställa i min hylla.

Jag brukade shoppa begagnade böcker här i stan men det senaste året har det blivit mycket hemklickat från cdon, mest för att det är smidigt men också för att jag vill läsa på engelska och bara köpa de böcker jag verkligen vill ha.
Blir annars mycket att jag köper bara för att köpa.. Men nu ska jag försöka läsa de böcker jag har innan jag köper nya, får se hur länge det håller. Jag brukar kunna hitta på anledningar varför jag måste köpa just den här boken just precis nu. ;)

Blev visst massa babbel och vet inte riktigt vart jag ville komma med inlägget. Men men ville nog mest bara skriva lite nu ska jag sova iaf eller kanske läsa lite först..

God natt.

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]