Att ha en bra kväll

0kommentarer

Var deppig och kände mig ensam i föemiddags, kände hur det kröp i kroppen men orkade inte ta mig för något. Sedan fick jag sms av min fina, bästa vän om att träffas på kvällen och jag är så glad för det. Istället för en kväll på min säng med en bok blev det två filmer, cider, massa prat och skratt. Varför har jag så svårt att höra av mig när jag mår mycket bättre efter en träff med vännen min?!

Det får bli ännu ett nyårslöfte, att höra av mig till vänner och vara mer social.
Nu är jag påväg hem och ska lägga mig med boken jag läser, är nyfiken på vad som ska hända med Mr Grey o Ana. ;)

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]