Att ha en trevlig fredag

0kommentarer

Spenderat dagen hemma hos mina morföräldrar, mysigt. Nu ska jag strax åka hem för lite fredagsmys med familjen och ladda inför imorgon då Millan ska firas.

Lite besviken att jag inte kunde beställa presenten som jag ville men var osäker på var priset skulle sluta med frakten från USA. Får bli en fin sak istället som jag hoppas att hon inte har, blir nog bra. :)

Igår var jag nere hos mamma för att fika och prata bort några timmar innan vi gick till frisören, där jag fick klippa ur håret och få en ny frisyr. Så skönt och välbehövligt, blev nöjd och nu känner jag mig lite fin igen. ;)

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]