Att ha haft en bra vecka

0kommentarer

Inte skrivit på några dagar så tänkte skriva lite om min vecka som gått.

Måndag började som sagt skolan igen och det ska bli kul med de nya kurserna. Gillar mina lärare och hoppas på att jag kommer vara duktig på att göra mina uppgifter. :P Eftermiddag/kvällen spenderade jag med mina morföräldrar o moster med god mat.

Tisdag och onsdag gick åt att vara i skolan och ta det lugnt hemma. Köpte också några av mina kursböcker.



Torsdag hade jag svenska och samhällskunskap innan jag åkte hem till mina kusiner för att vara barnvakt, eller det är mer som att umgås nu förtiden när de har blivit så gamla. :P Hade kul iaf, vi spela spel och jag vann för första gången på just det spelet (handlar om hästar), sedan lagade vi tacos tillsammans innan det blev chips framför en film. En mysig kväll helt enkelt.



Fredag var jag först med mamma på hennes jobb, kul att träffa barnen i hennes klass. Åt lunch innan jag åkte vidare till stan och köpte en ny väska, var meningen att jag skulle ha en lektion men mådde dåligt så åkte hem och vilade. För på kvällen var det först kalas för morfar som fyllde "19" sedan vidare på en rolig tjejkväll hemma hos Millan med fina tjejer, tacos, spel o massor av skratt.

Lördag och idag har jag inte gjort annat än att sova, läsa och tittat på film och tv.



Det var denna vecka nu ser jag fram emot nästa, med skola, bröder och träning. Millan och jag ska äntligen börja träna. Planen är att börja simma så vi kommer igång, sedan att köpa ett gymkort.
Önska oss lycka till! ;)




Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]