Att ha vardag

0kommentarer

Hej. Mer än en vecka sedan jag skrev men inte hänt speciellt mycket, skola, tv, läsa, feber, plugga och umgås med familjen kan sammanfatta dagarna rätt så bra. Plus att Millan och jag hann att simma vår första gång förra tisdagen innan jag blev sjuk men vi kommer nog igång igen snart. På fredagen hade vi lite myskväll hemma hos Millan, bakade pizza och åt massa gott framför en film. En mysig kväll med vänner och jag somnade såklart i soffan en stund men var nästan social hela tiden. ;)
 
Den här veckan har det varit skola och har massor att skriva klart hemma men har varit på sånt deppigt humör att det tyvärr inte blivit gjort. Måste skärpa mig! Idag fyller min älskade pappa år och jag gick till Erikshjälpen för att köpa lite nya böcker till honom, dem kostar bara 5-25kr där. Älskart, gick där ifrån med två böcker till pappa och sex till mig själv. Haha jag vet, skulle ha köpstopp men spenderade bara sammanlagt 95kr för tre inbundna böcker, tre häftade och två pocket, så är väldigt nöjd! Visar böckerna imorgon nu ska jag försöka sova. God natt! <3
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]