Att hittta den perfekta presenten?

0kommentarer

Så var sista måndagen på lovet nästan slut och på söndag får man leva med söndagsångesten igen..
Nae då riktigt så illa är det inte, ska bli kul att börja med de nya kurserna och att göra något annat än att sitta på min säng med datorn i knät.
Det är hur jag spenderade denna dag förutom när jag sminkade "krigsmålning" på Rasmus, åt eller badade busungen efter kriget. :) Hade tänkt skriva recensioner på böckerna jag läst men fastnade med att försöka designa bloggen istället, tog lååång tid. Har sagt det förut men måste säga det igen, jag och datorer inte en bra mix! Men blev rätt så nöjd och nu får bloggen se ut så här ett tag.
 
Imorgon ska det städas här hemma och på torsdag ska jag ner till Söderköping för att umgås med mamma och besöka frisören. Skönt att ha lite planer men ändå kunna läsa och lata mig några dagar till. På lördag blir det födelsedagsfest för världens bästa kompis och jag har hittat den bästa presenten men vet inte om jag hinner skicka efter den eller om jag ens har råd. Får tänka lite på det men det skulle vara kul att få se om presenten skulle uppskattas lika mycket som jag tror att den skulle göra. :)
 
Hörs imorgon nu ska jag göra en kopp te och sno några chokladbitar från pappa.
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]