Att inte kunna välja

0kommentarer

Har börjat läsa min första bok av en författare jag har på min boktolva. The Charm bracelet av Melissa Hill har än så länge bara läst lite över 100 sidor men tycker den är bra och jag är glad att det står en annan bok av henne i min bokhylla. Samtidigt som jag läser den är jag också i slutet av andra boken i serien Women's murder club av James Patterson.   Jag såg tv-serien när den gick på tv:n och hatade att dem la ner den, men böckerna är ju annorlunda såklart och jag älskar dem. Gillar att det är fyra kvinnor som ska lösa mordgåtorna. :P Läser också första delen av Fifty shades of Grey trilogin men vill inte fastna i den ifall jag skulle älska den och inte ha andra delen hemma. Hahha jag vet vilka svåra problem jag har. ;)
 
Ska i alla fall läsa ut två av böckerna innan jag börjar skolan igen men hinner nog läsa mer.
 
                  2nd Chance (Women's Murder Club, #2)                      The Charm Bracelet                                             Fifty Shades of Grey (Fifty Shades, #1)  
 Bilderna lånade från goodreads.com                  
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]