Att vara för trött

0kommentarer

Hade tänkt skriva recensioner på de två böcker jag har läst klart i helgen men får skjuta upp det tills imorgon då mina ögon går i kors av trötthet. Imorgon är det måndag och exakt en vecka kvar till mina kurser börjar igen, blir lite nervös att tänka på det men måste vara positiv och tänka att det går bra.. 
 
Hela den här dagen har jag i alla fall bara läst, surfat runt på internet och läst lite till. Skönt men ska försöka göra något vettigt imorgon, var duktig och lagade middag till pappa och mig för en gång skull. Är ju så bortskämd när jag bor hemma att pappa oftast lagar mat men ska bli bättre i år på att dela ansvaret i köket..  Jag är typ den enda i min släkt på både min mor och fars sida som inte kan laga mat, resten gör underbar mat och jag älskar att gå bort och äta. ;) Men borde väl försöka lära mig att laga lite lättare rätter så jag blir bättre på att äta både regelbundet och nyttigare.
 
Nu får det bli ett avsnitt av någon tv-serie innan john blund förhoppningsvis kommer. Har haft svårt att sova när jag varit sjuk, om inte hostan har hållit mig vaken så har jag haft de konstigaste drömmarna när jag väl sovit.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]