Att vara uttråkad men inte ha nån ork

0kommentarer

Spenderat dagen med att titta på Hart of Dixie och Parenthood när jag inte har sovit. Huvudet och halsen värker och ska försöka sova snart igen för imorgon måste jag ta mig ut i friska luften. Har suttit de senaste timmarna med att försöka lära mig att designa bloggen och hur det fungerar att länka saker, har fortfarande inte en aning om vad jag gör men nu ger jag upp för denna gång. :)
 
Sitta framför datorn är ju inte det bästa man kan göra med huvudvärk men är så uttråkad att jag har lust att skrika. Okej nu är jag klar med att klaga... för idag ;)
 
Hörs imorgon god natt <3
 
 
Hart of Dixie, Parenthood,

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]