I min brevlåda #2: December

0kommentarer

I December var jag med mina fina vänner i London några dagar för att hälsa på ännu en fin vän Fea. Vi var med Fea när hon jobbade då hon är au pair hos en jättetrevlig och gullig familj, så vi lekte med barnen, följde med till playgroup och umgicks med familjen. Vi såg också London eye, Big Ben och andra sevärdheter, dansade och shoppade. Jag köpte såklart några böcker som jag tänkte visa för er och tänkte även visa en av många favorit julklappar som jag fick förra året. (Vill skriva i år) 
 
Vet att när man är vuxen "ska" man tycka att det är roligare att ge bort julklappar än att få men jag älskar fortfarande att få presenter mer än att ge andra och är som ett barn med lång önskelista till Tomten. :)
 
Böckerna från London:
 
Gone av Michael Grant
I've got your number av Sophie Kinsella
The Charm Bracelet av Melissa Hill
It started with a kiss av Miranda Dickinson
 
Julklapp:
Boxen med hela Twilight serien av Stephenie Meyer
 
Efter som det ingår i mina mål för 2013 att läsa om den serien blev det en väldigt uppskattad julklapp, även om jag "hjälpte" mamma beställa den åt mig. ;)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]