I min brevlåda #3: Januari

0kommentarer

 Det blev sex böcker köpta totalt; först tre av böckerna i gossip girl serien som är skriven av Cecily von Ziegesar, jag älskade tv-serien så vill ha böckerna också. Hade tänkt köpa serien på engelska men när jag hittade tre av dem för 10kr/st så fick det bli på svenska istället.
 
 
Ni vet att ni älskar mig: Gossip girl del 2
Allt och lite till: Gossip girl del 3
För det är jag värd: Gossip girl del 4
 
 
 
Eragon av Christopher Paolini: Arvtagaren del 1
Hypnotisören av Lars Kepler: Joona Linna del 1
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon
 
Är väldigt nöjd med mina köp och längtar efter att få läsa dem alla, ett plus är också att både Lars Kepler och Lucy Dillon står med på min boktolva. Så jag var tvungen att köpa dem! ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]