Att kalasa

0kommentarer

Idag har vi firat Victor bus som fyller hela 10år, känns som det var igår han fyllde ett och var överlycklig för att han fick korv att äta medan imorse var det för få kakor på frukostbrickan. :P Efter kalas blev det pizza och film innan firandet av kronprinsessan började, jag blev rätt osocial och spelade sims några timmar. Har inte spelat det på minst ett år så var kul att komma igång igen men en liten stund blev istället flera timmar, och jag hade tänkt läsa klart en bok innan Booktube- A - thon börjar imorgon (eller om 40min) då boken jag läser inte är med på min läslista. Haha känner att jag har väldigt stora problem just nu, eller inte.. Skönt i och för sig att mitt största problem är vad jag ska läsa för snart är sommaren slut och jag måste ta tag i skolan och annat igen. Ser inte fram emot det så ska njuta nu extra mycket av den sista månaden av lovet! :D
 
I veckan ska jag vara några dagar hemma hos mamma och Anders så det blir mysigt då jag inte träffat dem alls mycket den här sommaren/året. Ska ta med mig några böcker så jag kan läsa mina antal sidor varje dag. ;) Men vi ska nog ut på sjön vilket betyder att jag inte är allt för osocial då det är okej att läsa medan man solar eller?
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]