Att skriva igen

0kommentarer

Hej. Har varit tyst i några månader här inne men nu börjar jag få lust att skriva och uppdatera lite igen. Vad har hänt sedan senast?? Som vanligt har jag inte gjort speciellt mycket utan haft sommarlov, umgåtts med min familj och vänner. Haft det skönt helt enkelt. :)
 
Däremot har jag inte läst så mycket vilket är ovanligt för mig, speciellt under sommaren och jag har en stor hög av böcker jag vill ta mig igenom men istället sätter jag mig framför någon serie på netflix eller gör något annat. Men nu i veckan tänkte jag vara med i Booktube -a - thon, som alltså är en Read- a- thon men den här är skapad av några "booktubers", så borde få en hel del läst. Har lärt mig några saker från förra gången som jag var med och det är att inte ha för höga krav och att inte läsa när jag är  dödstrött då minns jag ändå inte boken vilket slutar med att missar hela upplevelsen med att läsa en bra bok! Tänkte skriva ett eget inlägg om vad jag tänkt läsa och berätta om utmaningarna som finns som jag ska försöka göra. :D
 
Älskar att skriva, planera och plocka iordning bland mina böcker, varför kan jag inte vara likadan när det gäller resten av mitt liv. Med skola, städa och andra saker. Blir galen på mig själv men någon dag kanske jag lyckas förändra mig..
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]