Booktube -A- Thon 15 - 21:e juli: Läslista och utmaningar

0kommentarer

Min tanke för veckan är att läsa minst 300 sidor om dagen som är en utav sju utmaningar, som jag inte har siktet inne på att klara alla men några. Blir bara jobbigt och stressigt att läsa om det ska vara allt för mycket "krav" på läsningen men vill försöka ha en plan för vilka böcker jag vill läsa och som då skulle kunna bocka av några utmaningar. :)
 
Utmaningar:
 
#1: Läs 300 sidor per dag = 2100 sidor under hela veckan.
#2: Läs en bok med 500+ sidor.
#3: Läs om en bok du redan läst.
#4: Läs klart en serie eller trilogi.
#5: Läs den bok som  stått längst i din bokhylla.
#6: Lyssna på en ljudbok.
#7: Läs en klassiker.
Bonus: Hur många utmaningar kan du kombinera?  
 
Mina läslista för utmaningarna:
 
#1: Alla böcker..
#2: Emma av Jane Austen
#3: Törst av Richelle Mead
#4: Hex hall trilogin (får se om jag hinner med hela)
#5:
#6: Salvation in Death av J.D. Robb
#7: Emma av Jane Austen
Bonus: Emma = #2 + #7
 
Hela min tänkta läslista efter läslust och tid:
Succubus blues av Richelle Mead (nästan läst klart)
Jag, En av David Levithan
Wedding night av Sophie Kinsella
The Maze Runner av James Dashner
Törst av Richelle Mead
Harry Potter och hemligheternas kammare av J.K. Rowling
Crossed av Ally Condie
Hex Hall av Rachel Hawkins
Demon glass av Rachel Hawkins
Spell bound av Rachel Hawkins
Emma av Jane Austen
Salvation in Death av J.D. Robb
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]