Att helgen snart är slut

0kommentarer

Redan söndag och känns inte alla som jag har hunnit med det jag hade planerat. Tanken var att jag skulle göra några skoluppgifter, räkna matte, städat och tvättat men igår tillbringade jag dagen i min pyjamas. Bakis och trött fanns det ingen energi till att lämna soffan fast det händer inte ofta att jag är ute så det känns godkänt iaf ;) Fredagskvällen var trevlig med middag, vin och utgång med fina flickor. Har världens bästa vänner! <3

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar, ska skriva en argumenterande text men vill hellre läsa den här bra boken:



Har läst de första 100 sidorna och vill bara sträckläsa boken, det var jättelänge sedan jag hade den känslan så måste ta vara på den. :)

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]