Månadsrapport: Februari 2013

0kommentarer

Har inte tagit mig tid att skriva månadsrapport för februari än men nu tänkte jag göra det lite snabbt innan jag måste börja läsa i min samhällsbok igen. Temat för februari var att läsa första delen av en serie eller triologi, det gick rätt bra läste dem jag ville men bytte ut Svinajakten mot en bok jag hellre ville läsa. :)
 
Läst Februari 2013:
7. Fity shades of Grey - E.L James (Fifty shades #1)
8. Hypnotisören - Lars Kepler (Joona Linna #1)
9. Själens osaliga längtan - Audrey Niffenegger
10. The fault in our stars - John Green
11. Jane Eyre - Amy Corzine, Charlotte Brontë, illustratörer: John M. Burns och Terry Whiley (seriealbum)
12. En bit av mig fattas - David Levithan
13. The Hunger Games - Suzanne Collins (The Hunger Games #1)
14. Jellicoe road - Melina Marchetta
15. Helena - Josephine Angelini (Starcroosed #1)
 
Totalt antal lästa böcker: 9
Svenska böcker: 5
Engelska böcker: 4
Antal e-böcker:
Månadens bästa: The fault in our stars - John Green
Månadens sämsta: Ingen
Påbörjade serier: 4
Avslutade serier: 0
 
Nästa månad: Nu i mars har jag som sagt tema varulvar, jag har snart läst klart första boken men det går rätt segt. Har inte läst så mycket utan tittat på tv-serier. Jag hoppas på att lässuget kommer tillbaka för har många böcker på min "att-läsa-lista" .
 
 

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]