Månadsrapport: Mars 2013

0kommentarer

Sista dagen på mars idag och i natt ställde vi om klockorna till sommartid så nu vill ja gärna att den sista snön ska försvinna och plusgraderna bli fler. Med sista dagen på månaden blir det också dags för en månadsrapport av vad som har hunnits läst. Tyvärr inte lika mycket som jag hade velat men börjar få läslusten tillbaka ialla fall och det är skönt för har saknat känslan av att inte kunna lägga ifrån sig en bok så det slutar med att du läser hela natten! Har inte gjort det på evigheter..
 
Månadens tema var varulvar men hann bara läsa tre av de fem böcker jag hade tänkt att få lästa, fast då har jag ju förstås några böcker med varulvar att se fram emot vid senare tillfälle så är inte allt för ledsen. ;)
 
Läst Mars 2013:
16. Hades - Josephine Angelini (Starcrossed #2)
17. Nightshade - Andrea Cremer (Nightshade #1)
18. Home front - Kristin Hannah
19. Sisters Red - Jackson Pearce
20.Genom dina ögon - Stephenie Meyer
21. Bitten - Kelley Armstrong (Women of the Otherworld #1)
22. Frankenstein - Mary Shelley, Jason Cobley, Joe Stuliff Sanders (seriealbum)
 
Totalt antal lästa böcker: 7
Svenska böcker: 3
Engelska böcker: 4
Antal e-böcker:
Månadens bästa: Home front och Genom dina ögon
Månadens sämsta: Sisters Red
Påbörjade serier: 2
Avslutade serier: 0
 
Nästa månad: Har inte skrivit ett temainlägg för nästa månad än men det kommer. Har ialla fall bestämt mig för att ha dystopia tema men böckerna får ni veta i nästa inlägg och så ska jag läsa en bok av Harry Martinson till min svenska kurs och Warm bodies av Isac Marion innan filmen har biopremiär. Får se vad som mer blir läst, har ju ganska mycket att plugga också..

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]