Att få värme

0kommentarer

Solen är äntligen här och det är så skönt att vara ute och bara vara! Jag har njutit av vädret idag först med Madde när vi tog en fika. Vi besökte en jättemysig uteservering där vi åt scones och drack kaffe. När fikat var uppätet gick vi i några affärer innan vi skildes åt efter några timmar tillsammans, var kul att träffas då det inte händer så ofta. :)



Kläderna åkte av och bikinin på när jag kom hem för att sätta mig och läsa på balkongen. Skyndade mig så inte solen skulle hinna försvinna men hann få en timme i alla fall innan det blev kyligt att sitta i bara bikini. :P Hoppas på värme imorgon med så jag och min bok kan njuta av den riktigt ordentligt!



Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]