Read -a- thon uppdatering: Dag 3

0kommentarer

Om ca 20min är ännu en dag slut och även idag har jag inte läst speciellt mycket, har varit så himla trött att jag inte lyckades fastna i nån bok vilket ledde till att jag nu läser i tre väldigt olika böcker.
 
Syskonen Baudelairs olycksaliga liv som är en lättläst barn/undomsbok, Jurtjyrkogården som jag inte har så mycket att säga om än då jag bara har kommit ca 50 sidor in i boken än så länge men tror att jag kommer tycka om den. Sista boken är The silver linings playbook som jag hade svårt att komma in i först, mest pga brist på läslust men nu ikväll började jag fastna och kommer nog stanna uppe och läsa ett tag till. :)
 
Framsteg:
Antal lästa sidor: 169 (+421)
Antal utlästa böcker: 0 (+3)

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]