Read -a- thon uppdatering: Dag 5

0kommentarer

I går somnade jag med boken i handen innan jag hade skrivit min uppdatering så idag får det bli två, den från igår nu och ikväll för det jag läser idag. Vilket jag antagligen inte behövde skriva för det är kanske självklart.. Hahah skriver som om jag skulle förklara något för en två-åring.
 
I alla fall tillbaka till vad jag läste igår som var en rätt bra läsdag även om jag inte fick så jättemånga sidor lästa. Jag håller på att läsa min första Stehphen King bok och har lite svårt att komma in i den. Det är Jurtjyrkogården och den är bra men tycker att den var rätt seg i början nu har jag läst ca 200 sidor och nu börjar jag tycka den börjar bli bättre. Ska iväg till mormor idag så får se hur mycket jag hinner läsa i den idag, hoppas på att komma igenom halva boken boken och börja i Rör mig inte för är väldigt sugen på att läsa den då jag har läst många bra recesioner och har hört att det är en bok man fastnar i och inte kan sluta läsa, behöver en sån bok känner jag. :)
 
Framsteg:
Antal lästa sidor: 244 (+833)
Antal utlästa böcker: 0 (+4)

Kommentera

Publiceras ej

[2013 Reading challenge]

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Emiz has read 0 books toward a goal of 50 books.
hide
0 of 50 (0%)
view books

[Läser just nu]